четвртак, 4. новембар 2010.

Jacqueline Bracamontes: Nu stiu cand ma marit, dar mi-ar placea sa petrec luna de miere in Dubai!

Jacqueline Bracamontes, protagonista telenovelei “Predestinati”, s-a obisnuit deja ca pe seama relatiilor ei sa apara tot felul de zvonuri. Recent s-a spus ca planuieste sa se marite cu noul ei iubit, Martin Fuentes, iar mama lui a plans de suparare ca nu au anuntat-o si pe ea. Actrita dezminte zvonul legate de nunta si spune ca nu are idee daca evenimentul va avea loc in viitorul apropiat


Totusi, Jackie stie sigur unde vrea sa-si petreaca luna de miere: “Mi-ar placea foarte mult sa mergem in Dubai pentru luna de miere”, a declarat ea.

Dat fiind faptul ca ea si Martin Fuentes par foarte indragostiti de cate ori apar impreuna si se inteleg de minune, toata lumea a crezut zvonurile legate de nunta. “Habar n-am cine a inventat asta! Nu am de gand sa ma indrept spre altar asa curand”, a spus actrita in varsta de 31 de ani.

Mama lui Martin a crezut si ea ca fiul ei se insoara cu Jackie si s-a suparat foarte tare ca nu a fost anuntata in legatura cu planurile de nunta. “A plans ca nu i-am spus si ei, dar nu aveam ce sa-i spunem, nu ne grabim sa ne casatorim. Suntem foarte fericiti impreuna, sunt indragostita de el, ma simt iubita, totul e minunat, insa, deocamdata, nu ne gandim la nunta”, sustine ea.

Pe Jacqueline Bracamontes ati admirat-o recent in rolul principal din telenovela "Predestinati", unde l-a avut ca partener pe actorul 

Нема коментара: